21 Haziran 2013 Cuma

Diadermine Arındırıcı Peeling Yüzümü Mahvetti


Her şey yaklaşık bir saat önce oldu. Duşa girecektim ve her hafta 1 kere yaptığım Diadermine Arındırıcı Peelingi yüzüme sürdüm. Baktım işaret parmağımdaki tırnaklarım çok uzamış sadece onları kısalttım ve duşa girdim. Bu sırada yüzümde bir yanma hissettim. Peelingi arındırdım (fırça kullanmadım) ve içime doğmuş olacak ki uzanıp aynaya baktım ve aman Allah'ımm yüzüm kıpkırmızı! Şok oldum. 

Hemen ablama seslendim önce güldü sonra bir şey olmaz geçer dedi sakinleştirmeye çalıştı. Çünkü ben çoktan telaşlanmıştım off ya geçmezse, neden böyle oldu diyordum. Ablamdan fotoğrafımı çekmesini istedim blogda paylaşmak için.

Duştan çıktım yüzümü soğuk suyla yıkadım. Giyindikten sonra hemen Avene temizleme jeliyle yüzümü yıkadım ve buzla press yaptım. Az önce de nemlendirici sürdüm bekliyorum.

Peelingi hemen çöpe attım! Tövbe bir daha almam. Hatta Diadermine'den de tamamen soğudum. Açıkçası bu peelingi severek kullanıyordum taa ki bir saat öncesine kadar. Tabi bende böyle bir etki oldu diye herkeste olacak diye bir şey yok ama bu peelingi kesinlikle tavsiye etmiyorum. (peelingi hatırlamak için tık tık..) Bana olan size de olabilir.

Çok hassas bir cildim yok ama büyük ihtimalle alerji yaptı. Sizce neden olmuş olabilir ?
Daha önce başınıza böyle bir şey geldi mi ?
Ve sizce ne yapmalıyım ? İz kalır diye korkuyorum :(

Edit: Yüzümün kızarıklığı geçti çok mutluyumm :) 

37 yorum:

  1. Sicak suyla banyo yaptiysan ondan olmustur belki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su çok sıcak değildi ama olabilir tabi ki, sıcaktan böyle bir etki yapmış olabilir :/

      Sil
  2. geçmiş olsun canım :)

    ondan önce cildini kurutucu birşekilde temizleyip üstüne falan mı yaptın ki acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir şey yapmadım direk bunu sürdüm valla :/ Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ben haftada 2 kere yüzümü bununla yıkıyorum ve hiç bir sorun yapmıyor, benimde cildim sivilceli ve çok memnunum 2 yıldır kullanıyorum .. sende neden böyle yaptı acaba ? :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aldığımdan beri severek kullanıyordum ama neden böyle oldu anlayamadım :(

      Sil
  4. Tatlım,geçmiş olsun.Telaş yapma,sakin ol.Peelingten sonra duşa girdin,su sıcak ise buhardan cilt tepki vermiş olabilir.Ve ya şampuan yüzüne geldiyse alerji yapabilir.Veya ürünün tarihi geçmiş olabilir,sen fark etmeden.Sakin ol,geçer.Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim canımsın :) Evet suyun sıcaklığından olmuş olabilir gerçekten. İnşallah geçer, ben de öptümm :)

      Sil
  5. geçmiş olsun cnm. kimyasallar her vücutta farklı tepkiler gösteriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet öyle malesef :(

      Sil
  6. Cliniqu yüz yıkama jeli beni böyle yapmıştı

    düşünün artık ....

    diğerlerinin insan cildine verdiği tahribat ne boyutta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt farklı tepki verince ürünün kalitesi bile fayda etmiyor malesef

      Sil
  7. daha önce kullandığında birşey yapmamış bence keşke atmasaydın peelingle ilgili bir sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü cilt böyle şeylerde reaksiyon hemen gösterir onla ilgili olsaydı daha önceden olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama bir kere olması yetti gerçekten :) Bir daha asla kullanmam onun için direk çöpe gitti :)

      Sil
  8. Yüzünde fazla bekletmiş olabilirsin. Ben diadermine kullanmadım ama başka markalardan deneyim edindim. Çabuk temizlemek gerekiyor. Suyun sıcaklıgı da etkilemiştir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da olabilir 3-5dk bekledi :/ Suyun sıcaklığı da tetikledi kesin..

      Sil
  9. Diadermine markasını hiç sevmiyorum bikaç ürününü denedim aynen böyle etki gördüm. Galiba seninki de benim cildim gibi. Hem hassas ve karmadan/yağlıya dönük. En sıkıntılı cilt tipi. Sephoranın makyaj temizleme köpüğü var onu çok sık kullanıyorum herhangi bir kuruluk kızarıklık yapmadı fiyatı da 22 TL olması lazım. Bi bak derim bana iyi geliyor;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cilt tipimiz benziyor galiba aynen dediğin gibi biraz hassas ve karmadan yağlı dönük. Bu günden sonra ben de iyice soğudum Diadermine'den :) Daha önce Sephora'nın makyaj temizleme köpüğünü denemiştim ama şu anda bioderma h2o'ları kullandığım için öyle bir ürüne ihtiyacım yok, alsam da sıra gelmez herhalde :) teşekkür ederim! :)

      Sil
  10. busecim çok üzüldüm geçmmiş olsun. Şimdi nasıl oldu yuzun? daha onceden başıma boyle bir şey geldi hemde dermalogica'nın peelinginde. Zaten ikisinin yapısını da birbirine benzetmiştim. Eger peeling yaptıktan sonra suratında bekletiyorsan bir kaç dakika ve bu sefer farkında olmadan azıcık fazla beklettiysen olabailiyor. Cok uzun surmuyor geçmesi.
    Asıl faciam Noviderm urunleri ile olmuştu 15 gun suratıma kortizon surmek zorunda kalmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımsınn ya! :) Yüzüm şu anda iyi, kızarıklığı geçti hatta yazıyı editledim çok mutluyum :) Evet biraz bile olsa fazla beklettim sanırım :/
      Sana da çok geçmiş olsun, cilt işte derdini anlayamıyoruz, keşke konuşsa da ona göre davransakk :))

      Sil
    2. keşke ama işte deneye yanıla öğreniyoruz mecburiyetten keşke atmsaydın bu arada sadece t bolgene kullanır hemen temizlerdin en azından ben atmaya kıyamadagım icin oyle yapıyorum canım . geçmesine de çok sevindim ama o an neler hissettigini ankayabiliyorum =)

      Sil
    3. Evet düşe kalka öğrenceğiz :) Bir daha kullanmaya cesaret edemem gerçekten onun için attım. Sonradan vücut peelingi olarak kullanmak aklıma geldi ama çok geçti :D Ben de çok sevindim gerçekten, öptümm :)

      Sil
  11. Bende aynı şeyle karşılaşmıştım..duşa girmeden önce yüzüme maske yapmıştım..maskenin arkasında ılık suyla durulayın yazdıgını okumamısım.cayır cayır yandım bunun sonunda ama geçti.bir kaç saat sonra geçer sizinkide telaş yapmayın :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun sana da :/ Yüzüm hala sıcak ama kızarıklığı geçti çok şükür, teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Bende de var bu ürün ara ara kullanıyorum ama böyle bi etkiyle hiç karşılaşmadım ki cildim aşırı hassastır. Peeling yaparken farketmeden fazlaca bastırmış olabilirsin.

    Geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin cildine iyi gelmiş ürün, sevindim :) Teşekkür ederimm!

      Sil
  13. Ben diadermine e hiç güvenmiyorum kuzum, at çöpe gitsin :) geçmiş olsun bu arada :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güvendiğime pişman oldum gerçekten. Teşekkür ederim hayatımm <3

      Sil
  14. Canım çok değişik markalar kullanırım ama Diadermine hiç çekici gelmez bana.İki ürününü denemiş pek sevememiştim zamanında.Geçmiş olsun tekrardan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk ve son Diadermine ürünüm kendisi :) Teşekkür ederimm :)

      Sil
  15. Geçmiş olsun, cildin o anda kuru olduğu için böyle bir tepki yapmış olabilir bence, Diadermine'in makyaj temizleyicisi dışında bir şey kullanmadığım için pek bilgim yok. Kızarıklığın geçmesine çok sevindim. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o da olabilir, makyaj temizleyicisini merak ediyordum ama almam artık :) Canımsınn! :))

      Sil
  16. Kuşuma nolmuş böyle :( Geçmiş olsun bebeeem yah:( dikkat etmelisin,diadermine markasını çok seviyorum ben ama peelingini almazdım sanırım,temizleme sütü ve nemlendiricisini kullandım iyilerdi böyle markaların peelinglerini alma ama,cildi hassas olmayan 35-40 yaşında teyzelerin varsa çevrende onlara veriver.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum yaa :( Ah keşke ben de almasaydım. Başkasına zarar verir diye kimseye vermedim valla korktum :/

      Sil
    2. Rica ederim tatlım nedemek,deme öyle artık aldın birkere,En azından onlarda birkere denerler yüzü hassas olmayan birine verirsen daha iyi yararlanır boşa gitmez diye düşünüyorum yavrum ben :/

      Sil
  17. Bensw bastıra bastıra yaptım peelingi ve şuan kızardım bir de sıcak su ile yaptım sanırım geçer dimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlalaka geçiyor kalıcı bir kızarıklık olmuyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...